Pagina's

zondag 29 maart 2009

Goeieavond :) Ik weet dat ik veel eerder had moeten posten. Ik ben soms kwaad op mezelf dat ik deze blog zo verwaarloos. Kheb heel wat opzoekwerk gedaan en heb mijn blog wat aangepast. Dit werd het resultaat dat de foto's van de vorige posts maar voor de helft te zien zijn.
Ondertussen ben ik op dieet met behulp van de weightwatchers :) Ondertussen is het m'n 4de week en ben ik al 2kg kwijt! Ik probeer om 1,5l water te drinken per dag, gezonder eten, minder snoepen (en als't snoep is, ist van de weightwatchers zelf :D) en natuurlijk wat meer sport. Ik had in het begin een gewicht voor ogen maar in principe gaat het daarom niet. Als je het maar kan zien en dan vooral aan me bovenbenen en me heupen. Dan zou ik me veel beter voelen :)
Ik heb bij mijn mama ook weer gelnagels gelegd en dit is het resultaat :
Photobucket

Na de Estetika-beurs in Brussel had ik echt weer zin om eraan te beginnen. Ik had zoveel ideƫen opgedaan dat ik bruiste van de nieuwe mogelijkheden. De nieuwe mode is niet meer rechthoekig of rond maar in een punt! jaja.. en hoe langer hoe beter ;)
Photobucket
Om me bezig te houden heb ik even dit voor mijn blog gemaakt:)
En omdat jullie misschien nog niet weten is dat ik een enorme fan ben van Hello Kitty ...
Laat ik jullie even een foto showen van mijn bed :p
Photobucket
Ik zal het voor vandaag hierbij laten.. Ik moet nog rap leren aan natuurlijke wetenschappen en proberen nog 1 studieverslag af te krijgen :)




Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be