Pagina's

maandag 26 januari 2009

Hey lezers :) ja ik weet het ... het is echt suuuuperlang geleden dat ik nog heb gepost! maar ik maar er zo weinig tijd voor. Kzou moeten een vast schema vinden maar heb het de laatste tijd druk. Als ik wat mijn dagen overloop is er kerstmis geweest die ik hier thuis heb gevierd samen met m'n vriendje. Ik heb van hem een statief gekregen voor mijn nikon ( wat een schatje toch :D) van m'n mama een bon in Life style van €50. Van stiefpapa een herlaadkaart van €25 en van m'n oma €50 en nog een pakket met verzorgingsproductjes en massageproducten.
Van die bon uit de Life style heb ik 2 prachtige handtassen gekocht die allebei aan -50% waren! Ik moest juist nog €21 bijleggen en ze waren van mij !!
Photobucket Photobucket
Met nieuwjaar zijn we naar The oh! in Gavere geweest en die nacht was geslaagd! helaas geen foto's (schuld van m'n vriendje. M'n fototoestel zat in m'n zak, die in de vestiaire lag en ik mocht hem ni gaan halen want kging hem zeker verliezen. "Er zullen wel zeker fotografen rondlopen" wat dus NIET het geval was.) We namen de eerste trein erug richting Brugge waar Arne ze pa achter ons kwam. Rap ons omkleden en dan moesten we op oma-bezoek. Dus geen bed te zien gekregen. Nieuwjaarsdag was dus redelijk saai ( is nog lichtjes uitgedrukt).
Woensdag, 7 januari hadden we instituutdag. Een soort gip-dag voor ons praktijk waar er 2 leekrachten, technisch adviseur van onze richting en een jurylid aanwezig was. Heel die dag moest je zelf in elkaar steken, zelf voor klanten zorgen en in schema werken. Dit leidde natuurlijk voor een hectische dag. Na een paar dagen kregen we onze evaluatie waar ik al voor had gevreesd. Het resultaat was héél goed tegenover wat ik in gedachten had. Met een 75/100 en een beoordeling van: goed tot zéér goed !
Het zijn de laatste dagen solden!!! Maar ondertussen heb ik toch wat dingen gekocht.
O.a. dit kaarsenhoudertje aan -70% en kvond het onwijs mooi!
Photobucket
Ik heb hakjes van replay gekocht, nog een soort poncho-achtige pull, onderbroeken, ...
Photobucket
Nu zondag is er een beurs in Expo Gent geweest: body & beauty waar ik een paar dingetjes heb gekocht. Persoonlijk vond ik de beurs niet zo geslaagd. Vele standjes die eigenlijk niks te maken had met wat ik in gedachten had. O.a. een wijnproeverij
Photobucket
Photobucket
En van mijn mama heb ik ook nog eens een prachtige ring gekregen. Hij is redelijk groot en nog even wennen rond m'n vinger :D
Op deze foto is het de linkste en de rechtse heb ik ooit eens van m'n vriendje gekregen <3
Photobucket

Ojaaa .. binnen 8 dagen ben ik en mijn vriendje 1jaar en half samen !!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be