Pagina's

maandag 26 april 2010

"THE moschino wallet"

Photobucket
Ja, hier is hij dan.. Mijn moschino portemonnee! Mijn vorige was zo versleten dat ik zelfs nietjes heb moeten gebruiken om hem in elkaar te houden. M'n vorige was van Louis Vuitton.
Maar het is tijd om een ander merk m'n leven in te blazen en ik zeg met een brede glimlach "Hallo" naar Moschino.
Deze portemonnee, waarvan er een bijpassende handtas(sen) van zijn,
lag in de winkel al een tijdje naar mij te staren van "neem mij mee"!  Ik was er dan ook helemaal verliefd op.
Ze hadden hem in het wit, zwart en natuurlijk rood. Wel, ik kon heel moeilijk kiezen maar ben dan uiteindelijk voor de rode gegaan. Waarom niet? Het mag wel eens iets speciaals zijn ;-)
Hier is hij dan:

Photobucket
Maar nu sta ik natuurlijk in twijfel of ik de handtas ook zou kopen, of misschien beter mijn geld zou sparen en uit te geven wanneer ik de citytrip naar Londen doe in Juni ... Dilemma :-(


Vandaag heb ik me dan ook eens bezig gehouden met mijn kleerkast wat te 'schommelen'. Wel, ik kan heel moeilijk dingen weggooien, en dit werden dan ook uiteindelijk maar 5stuks, haha.
Heel wat andere kleren heb ik opzij gehangen want dit zijn nog voornamelijk mijn zomerjurken en uitgaanskleren. Maar die liggen binnen handbereik ;-)
Als je zich nu gaat afvragen of mijn kleerkast veel is vermindert? Het antwoord: Eigenlijk niet, nee. haha!
Nuja, dan stel ik mij de vraag: kunnen er nieuwe kleren bij? Dan antwoord ik zeker: JA! Nieuwe kleren kunnen er altijd wel bij, is het niet meisjes?

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be