Pagina's

maandag 19 juli 2010

Going out ; summer part

Photobucket
Zomer betekent niet alleen genieten van de zon met een heerlijke cocktail in de hand en je oversized zonnebril opzetten maar ook genieten van het nachtleven.
Muziek betekent heel wat voor mij en zeker als je dit kan delen met vrienden en dan ook nog eens dikke fun mee maken.
Toen ik die avond uitging had ik zin om krullen te leggen in m'n haar. (Natuurlijk m'n eigen krullen niet want die vind ik afschuwelijk - nee nee, krullen door de stijltang natuurlijk )

Photobucket

Ook Mc Chucky was weer van de partij (zie bovenste foto van de 2)
Hij is daar altijd aanwezig en kent ons best goed omdat we vaak aanwezig zijn op parties en andere feestjes waar hij ook is.

Het topje waar ik een paar posts geleden over had - over het witte topje van Marlies Dekkers - wel, dit is hem dan ! In de winkel waar ik werk wisten ze niet goed hoe hem aan te doen. In het stuk waar m'n hoofd doorzit dachten ze dat dit op de schouders viel maar dat zag er echt raar uit, totdat ik het uitprobeerde ;-) en het is dus echt wel de bedoeling ZO te dragen (zoals ik nu op de foto).

Photobucket
                             Katia & Me

Photobucket
Al wat later op de avond (M'n krullen zakken wat door)
Ik ben nog op zoek naar een hele sterke haarlak die de krullen beter kan behouden dan dat de mijne nu doet.
Na een avondje stappen vallen ze helemaal door en dit vind ik jammer.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be