Pagina's

maandag 27 september 2010

El puro , the boat

Photobucket
Hellowww .. nieuwe aanwinst!

Laat ik jullie even onze nieuwe, El puro ( = de zuivere) voorstellen.
Deze boot wordt de onze. Momenteel staat hij aan de kanten van Antwerpen, maar met dat er heel wat bij komt bekijken .. duurt het nog eventjes voor we hem in onze eigen stad krijgen (:
Ondertussen is de vriend van mama lessen gaan volgen om te gaan varen en heeft z'n vaarbewijs gehaald.
Het rare is dat je geen vaarbewijs nodig hebt om op zee te varen maar wel op de vaart (nogtans het voor mij gevaarlijker lijkt op zee ) .

Gisteren na mijn werk ben ik meegegaan en wou hem absoluut zelf eens bekijken.
Bovenaan is er een ruime zetel met tafel en natuurlijk een zitplaats voor de bestuurder. Dan heb je 2 trapjes naar beneden en heb je een soort eettafel waarvan je het middelste naar boven kan trekken en je een tafel kan bekomen. Ook een kleine keukruimte met microgolf en kookplaten. De badkamer is erg klein maar is ook wel wat te begrijpen, op ong 1m - 1m heb je een toilet, douche, lavabo en spiegel.
Ook is er 2x een 2-persoonsbed aanwezig.

Verwarming is (zeker) ook aanwezig ! :D (dit is handig voor de koudbloedige personen onder ons, en dan heb ik het voornamelijk over mezelf)

Photobucket
Dit deel zal zeker nog vervolgd worden, want tegen volgende zomer zullen we wel eens toertjes kunnen gaan varen en lijkt me zo spannend ! Engeland zal nog nooit zo leuk worden bereikt alleen is het wel een dure affaire als we het hebben over de benzine die nodig is voor een volle tank. Deze tank kan 400 liter benzine aan.

Liefs, Nicky

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be