Pagina's

donderdag 11 november 2010

Photobucket

Ook mama mocht weer eens m'n proefkonijn zijn. Eerder al las je dat ik 3-D gels aankocht voor te gebruiken bij gelnagels. Wel, hier heb ik ze eens uitgetest. Je kan her zoveel meedoen. Eigenlijk lijkt het op acryl maar is het wel een gel, maar die is gewoon iets dikker van structuur.
Voordeel: je kan er volume mee creeëren (3-D dus) en de gel loopt niet uit , ook kan je het blijven aanpassen tot je het perfect vind alvorens je in de UV-lamp gaat. Bij acryl moet je alweer wat sneller kunnen werken want die harden vanzelf uit.


Photobucket

Ook heb ik me ingeschreven voor een cursus in de schoonheidsschool in Gent. Ik wou toch een cursus volgen om een certificaat en eventueel een diploma te behalen. Dat geeft je klanten altijd een meerwaarde vind ik :)
Het is de spoedcursus ( 3 volledige dagen) voor gelnagels dat ik volg. Eerst en vooral worden de producten uitgelegd van Magnetic. Ik werk namelijk wel met een ander merk maar dat vormt tijdens de opleiding geen probleem.
Er wordt heel wat zaken besproken omtrent hygiëne maar ook naar het streven van die perfecte nagel, en we leren stap voor stap het opbouwen van een nagel. Ik moet zeggen, de opbouw heb ik anders geleerd dus was ook zelfs voor mij (ik doe al 2jaar gelnagels) even aanpassen.

Hier een foto van een gelnagel die nog niet bewerkt is met french of dergelijke.
Photobucket
Volgens de lesgeefster mag hij nog iets dikker.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be