Pagina's

zondag 9 november 2008

Net binnengekomen !

Ook al veel last gehad achter het zoeken van je oorbellen? Ik dus wel :) Ik had in de zomer eens in een tijdschrift een soort staand ding gezien waar je dus al je oorbellen kon insteken. Ik heb dat tijdschrift niet meer gevonden want het was van mijn werk. Ik heb vele winkels afgezocht achter dit en vond een tijdje geleden een foto op internet.

Photobucket
Helaas zonder resultaat gevonden. M'n mama gaf me deze morgen een pakketje. Toen ik het opendeed zag ik meteen wat het was :) en inderdaad.. het was een gelijkaardige oorbellenstand!
Ik ben er superblij mee want ik vind m'n oorbellen nu veel gemakkelijker terug en heb nog veel plaats over dus ... kan gerust nog héél véél oorbellen kopen :D

Photobucket

Photobucket


Donderdag heb ik ook nog wat spullen gekocht voor gelnagels. 5glitters, 1 extreme white, sjablonen, een nieuw penseel en nog een clear gel.




Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be