Pagina's

dinsdag 11 november 2008

Lille

Eergister-avond heb ik en mijn mama de nieuwe glitters voor gelnagels uitgetest. Die glitters aanbrengen ging nog niet zo gemakkelijk dan we gedacht hadden :) We zullen dus nog veel moeten oefenen. Ik heb wel een paar foto's genomen om ze jullie ook eens te tonen. Ze zijn inderdaad nog niet helemaal goed, weet ik zelf ook wel ;)


Op de onderste foto is de glitter een beetje overal gevallen en die felroze bolletjes uitgelopen onder de lamp, lol. De vorm van de -wat bloemblaadjes moet voorstellen - is ook nog niet perfect :)





Maandag 10 november zijn we naar Lille geweest en hebben we heel wat geshopt en gespot ;)

De foto's die in Lille zelf zijn gemaakt kan ik helaas nog niet hier plaatsen want die werden met mijn canon getrokken, maar er komt heel de tijd een foutmelding op mijn pc tijdens het overzetten van de foto's. Ik denk dat ik nog steeds last heb van een virus. Maar ik zal ze later zeker wel posten.

De foto's van mijn gekochte spullen lukken gelukkig wel :)

Valse wimpers voor maar €2 !! Ze zien er normaal uit en niet te overdreven.


Een make-up tasje van Hello Kitty, make-up sponsjes, lipgloss & mineral eyeshadow van MAC. De mineral eyeshadow is B57 Chocolat brown en de plushglass is :fullfilled A56. De sponsjes van de h&m waren maar €1,90 voor geloof ik 9 sponsjes!! Bij Hema betaal je meer voor maar 4 sponsjes. Het hello kitty tasje kostte maar €4,90.Dagcrème, reinigingsmelk en lotion van SephoraLipgloss en 2 oogpotloden ( groen en bruin)Bruine laarsjes Een grijze pull met een pelsen kapeen bruine handtas :D <333333>Ze hadden hem in het bruin, zwart,groen en paars. maar ik vond bruin het mooiste. Voor €50 was ze van mij !!

En mijn witte jas :D waar ik echt héééél lang heb over staan nadenken. Vond hem echt zo prachtig! alleen het nadeel: je mag hem niet wassen dus dat wordt droogkuis... Hopelijk wordt hij niet rap vuil :D In het zwart was hij ook heel mooi maar het is toch de witte geworden:) Hij is veel mooier als je hem aanhebt! Ik heb deze voor €89.95

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be