Pagina's

woensdag 26 november 2008

I'm back (:

Hey allemaal (:
Kheb weer een tijdje niets kunnen posten.. sorry daarvoor. Zondagavond heb ik heel de nacht moeten overgeven en had ik enorme buikpijn dat ik maar niet naar school ben geweest. Ik heb me nog heel de dag slecht gevoeld. Dinsdag was maar een halve dag school maar we hadden een toets van de lymfedrainage EN omdat ik geen zin had om die een andere keer in te halen waar ik alleen voor haar moest staan( en ze alle fouten zou ontdekken ;) ) ben ik maar naar school gegaan. Gelukkig heeft me mama mij gevoerd want was niet in staat om met de bus te gaan.
ik voel me nog steeds niet goed en ben vandaag dus ook maar thuisgebleven.
Vorige week heb ik ondertussen alweer 2 klanten voor gelnagels en hier even de foto's :)

Photobucket
&
Photobucket

Ondertussen heb ik de foto's van Lille kunnen krijgen en zal er hier een paar showen :D
Twas er errrrrg koud! Dus toen we toekwamen nog rap een warme chocomelk drinken
Photobucket
In het winkelcentrum: "LaFayette" vonden we een tof hebbedingetje. Het zijn boxen voor je computer in de vorm van je Ipod-oortjes (maar dan een slagje groter)
Photobucket
's middags iets gaan eten in 'l hippotoma of zoiets wat dus nijlpaard betekent in het frans .. maar ik kan het aan geen kanten uitspreken.
Photobucket

eennn .. ik ben dus een grote Hello Kitty fan.. en moest ik zelf wat kleiner zijn geweest had ik deze zeker gekocht !!
Photobucket

Vorige week donderdag hadden we op school ook GIP grime. En ik werkte met Kim (: De accesoires moesten we zelf meedoen en kiezen. En dan komt de jury ook oordelen. Mijn commentaar was goed maar ik moest juist nog mijn oogwallen iets donkerder maken.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

voila!!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be