Pagina's

dinsdag 20 april 2010

The new ipig

Photobucket
Heb je ze al gezien? wel ... Het zijn de nieuwe IPIG's ! Weg met die verouderde ipod-boxen en vervang ze door de schattigste varkentjes die je ooit zal gehad hebben in je huis.
Deze ipig's zijn geschikt voor je iphone of je ipod. Je plaatst ze gewoon bovenaan en het geluid stroomt vloeiend uit zijn zwarte oogbollen.
Luider of stiller? Geen probleem! Hiervan maak je gebruik van zijn druk-oren.
Zelf ben ik er al een fan van. Helaas heb ik zelf nog geen, maar daar komt deze zomer verandering in! Hier bij ons zijn er een paar keer per maand avondmarkten. Een man waarbij we onze skyphone hebben gekocht gaat deze schattige varkentjes verkopen en ik zal er als de kippen bij zijn!
Je vind ze in verschillende kleuren zoals: roze, geel, wit, zwart en rood. Ik sta in twijfel tussen roze en wit. Maar ik weet stiekem m'n keuze al.
Wie heeft deze ipig al, en voor welk kleur zou je anders gaan? LET ME KNOW!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be