Pagina's

maandag 3 mei 2010

Gelnails may '10

Ondertussen weten jullie allemaal wel dat ik gelnagels leg :) Nuja, gisteren hadden we een familiefeest en was het weer eens tijd om de nagels aan te passen aan onze kledij.
Mijn mama droeg een heel speciaal kleedje van Desigual wat zwart was, met grijs, lichtbruin en goud. Dus ik kon best wel veel doen, maar ik kon er ook niet teveel van maken, want dan ging het 'TE' druk worden.
Wat ik droeg heb ik hier ook al eens gepost; een kleed met wit en donkerblauwe strepen van Nafnaf. Dus ik heb bij mij een gewone french gelegd, met een paar getrokken strepen.

Photobucket
Mama's nagels

Photobucket
Mijn nagels wat in combinatie stond met de hele outfit:
Photobucket
Ik stond er ook niet echt elegant op, want het was onverwachts getrokken terwijl ik de deur openhield in het restaurant.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be