Pagina's

woensdag 5 mei 2010

Nieuwe jas !

Photobucket
Hé! Ik heb me maar weer eens getraktreerd op een nieuwe zomerjas.
Ik had al een gelijksoortige maar van het merk: Love Therapy.
Wel, dit is de goedkopere versie ervan ;-) Deze jas komt van de JBC.
Met tijden hebben ze best mooie kleren en vind ik er wel mijn smaak, maar soms ook totaal niet.
Ook vind ik dat ze voor de heren enorm mooie truien/t-shirts en kniebroeken hebben.
Je kon t.e.m. 2 mei naar jou JBC in de buurt en %-stickers kleven op je gekochte kledij.
Dus op je eerste stuk mocht je -10% kleven, op je 2de -20% en op je 3de kledingstuk -30%!
En wat superhandig is, het duurste mocht je ook voor die 30% nemen ;-)
Met deze 10% korting heb ik alsnog €56 betaald. Maar het is toch bijna de helft van mijn (met veel liefde gedragen) Love Therapy jas.
Dit is nog een foto van de pull die ik voor m'n vriend kocht.
Zondag 2 mei hadden we familiefeest van mijn familie en ik had in der tijd voor hem een paarse caro-hemd gekocht, maar helaas nog geen bijpassende pull.
Photobucket
Ik vind hem eerlijk gezegd prachtig staan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be