Pagina's

donderdag 6 mei 2010

Korte shopnamiddag

Goeieavond! Ik had vandaag les tot 13u en mijn mama kwam me opwachten. We aten een broodje in de auto en gingen richting stad. Wat mij enorm opvalt in de kledingwinkels is nog steeds wat er over het internet wordt verspreid.
-De hele lange jurken (tot over je voeten) zijn er nog steeds;)
-de zeemanprint (blauw-witte strepen) in allerlei vormen en modellen
-jeans, héél véél jeans! in jurken, broeken, rokken, topjes, ...

Oké, maar wat heb ik nu binnengehaald?
Wel, ik heb weer een nieuwe 'jeans'broek gekocht, met bovenaan een rekker(elastiek), dus geen rits.
Ik had vorige maand al zo eentje in het beige en ben er verzot op. Het is super gemakkelijk!
Hier heb ik geen foto van getrokken.

Bij de Lola & Liza heb ik tussen de rekken dit T-shirt gevonden en het was de laatste (heb ik weer geluk)
Photobucket
Deze past dan ook perfect bij die donkerblauwe jeans, want het is dezelfde kleur als de bedrukte woorden.
Ik heb dan ook deze prachtige ring geshopt en armbandjes. Ik heb superveel ringen, armbanden, oorbellen,.. in het zilver of witgoud maar amper in het goud. En tegenwoordig draag ik veel bruine tinten en dus niks die hierbij past.
Photobucket
Photobucket
Ohja! niet te vergeten, maar zondag is het moedertjesdag. Ik had vorige zondag een hint gesnapt. Onlangs had m'n mama haar lievelingsparfum op de grond laten vallen en ze vond het jammer dat ze die niet meer had. Dus kocht ik voor haar de 'Chance' van Chanel.
Photobucket
En en ennnn... Rituals stond ook zeker op m'n lijst! Als je deze winkel binnenkomt, is het net of je komt in een thaise 'zen' plaats. De geluiden en de geur die binnen je dringen.. Je wordt er zo rustig van.
Maar het probleem is: alles ruikt en ziet er zo heerlijk uit dat je kortom alles wilt meenemen, haha.
Uiteindelijk werd het dit:
Photobucket
Photobucket
v.l.n.r. : démaquillant, thee, lichaamsolie, massageolie
en wat ik ook opmerkte op het zakje die we kregen:
Photobucket

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be