Pagina's

dinsdag 25 mei 2010

Zuk-zak suiker

Hey! Wie heeft er ooit al eens van jullie 'gekleurde suiker' gegeten of gedresseerd gekregen op je bord?
Wel, ik eerlijk gezegd ook niet maar nu liggen ze op de markt! Zuk Zak heeft ze dan nog wel in alle kleuren die je saaie bordjes/cocktails/.. maar kan opfleuren!
van felroze, tot geel, blauw zwart,... Zelfs voor de feestdagen hebben ze aangepaste tinten in het goud en zilver.
Photobucket
En wat zou je ervan vinden als je iets gaat drinken en bij je koffie wordt er i.p.v. witte suiker, gele of misschien wel roze suiker?
Wel, alles kan..
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik zou best wel eens zo'n set willen bestellen. Je kunt er zoveel mee "dresseren" als ik dit woord mag gebruiken. Zelf drink ik ongelofelijk graag cocktails. En deze zijn vaak gecombineerd met een suikerrand, of suiker in verwerkt. Het kan zorgen voor kleurverandering van je cocktail.

Check zelf de website: www.-zuk-zak.com

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be