Pagina's

dinsdag 8 juni 2010

Foto's M.A.C Store Knokke

Photobucket

Ik had in mijn vorige post vermeld dat ik ook een bezoekje bracht aan Knokke en niet zomaar zonder een reden.
Ik was benieuwd waar precies de M.A.C-Store gelegen was.
Als je de lippenslaan in rijd tot helemaal het einde kom je toe aan een plein waar je moet meedraaien naar rechts en dan neem je gewoon de tweede afslag : Kustlaan.

Als ik me niet vergis iets aan het 3de kruispunt en aan je linkerkant vind je op de hoek de M.A.C !
Helaas kan je nog niet binnenkyken of er meer over te weten komen want alles is nog dichtgeplakt ;-)
it will be a surprise ..

Photobucket

Photobucket


Wie van jullie zal naar de opening komen?

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be