Pagina's

dinsdag 8 juni 2010

Guess, my love ..

Vandaag bracht ik een bezoekje aan Sluis & Knokke.
Eerst gingen we wat rondtoeren in Sluis en er waren bijna overal solden.
Ik had in een winkeltje mooie schoenen gezien met een 8cm hak waarvan vanvoren allemaal bezet was met stroken die nonchalant hingen. Best moeilijk uit te leggen maar een 39 was te groot en de 38 was .. inderdaad te klein.
Dus ben ik met een treurig gezicht de winkel uitgegaan. Ook daarna kwam ik een heel schattige peeptoe-pump tegen met achteraan een strik. De schoen was in suède. Het paste perfect maar ik ging nog even wachten voor moest ik nog iets beters vinden ;-)

Tot we bij Paris Londres aankwamen viel m'n oog onmiddelyk op deze Guess schoenen.
Ik heb best wel wat van Guess en vind het een héél mooi merk.

Eerst wou ik ze in het zwart, want als ik bij M.A.C ga werken moet je kledij zwart zijn, maar qua schoenen weet ik nog van niks.
Helaas hadden ze dit niet meer in mijn maat en werd het de bruine!

Photobucket

Spannennddd...


Photobucket

Photobucket

Photobucket


Vervolgens gingen we in Knokke en vond ik dit -toch-wel-bijhorende-tasje- voor mijn make-up..

Photobucket

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be