Pagina's

vrijdag 11 juni 2010

Lady gaga - Alejandro

Ook onze Lady gaga heeft een nieuwe clip uitgebracht "Alejandro".
Vandaag heb ik voor het eerst haar clip gezien. Het is weer eens grootser en wat vergezoch in het clipje.
Ik heb het een paar keer beluisterd en na een tijdje begin ik het liedje wel wat hebben.
Ook het clipje begint te wennen, maar het mocht misschien iets minder 'donker & mysterieus' geworden worden.



In het stukje waar ze een lange zwarte broek draagt, vind ik Gaga's haar echt niet mooi. Oké, ik weet dat ze gewaagd wilt overkomen en telkens nieuwe elementen naar boven wilt halen, en misschien is dit gewoon nog even wennen voor ons ..
Op gelet dat de man van op het bed hakken draagt?

En wat denken jullie ervan?
Zelf ben ik ik toch nog een voorstander van haar vorige clips zoals Pokerface en ook telephone.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be