Pagina's

zondag 20 juni 2010

M.A.C Basic training

Hallo iedereen! wel .. ik heb een week lang niks kunnen posten, zoals ik al vermelde, maar ik ging voor de hele week op M.A.C Basic Training in Nederland. Wel, zoals ze al voorspelden was het een intensieve en zware week.
We waren met 12 of 13 als ik me niet vergis. Waaronder het M.A.C-team Knokke (dus ook ik! ), een paar meiden uit Nederland zelf die er nog niet langer werken dan 2,5 maand, een paar uit Belgiƫ die nog niet lang zijn gestart en 2 meisjes die er al 3 jaar werken. ( om de 3 jaar krijg je nog eens dezelfde training).
Voor ons (team knokke) was het nog wat ingewikkeld omdat wij nog niet op de werkvloer hebben gestaan en grotendeels de producten nieuw zijn voor ons.
Ik ga hier natuurlijk niet alles vertellen wat we hebben gedaan ;-) maar ik moet zeggen dat onze trainer, Deborah een supermadam is. Ook onze Senior artist, Elke was aanwezig t.e.m. donderdag.

We zaten dus op reeds vernoemde hotel: "Van der valk; Breukelen" waarover we geen klachten hadden. Hele nette kamers, het restaurant was top & mooi ingericht, alsook de organisatie.
Je zag wel dat er enorm veel zakenlui kwamen. Zowel voor business, als voor de 'world cup' (= wielrennen ofzoiets).
Ook alle nationaliteiten waren aanwezig ; nederlanders, belgen, engelsen, duitsers, chinezen, japanezen, ...



Photobucket






















De foto hierboven zijn enkel M.A.C-ers van Belgiƫ, omdat dit in ons hotel is getrokken want de nederlandse meisjes gingen steeds naar huis.
De 2de van links is onze Senior artist !!
ik ben de 4de van rechts geteld ;-)


Donderdag zijn we met een grote groep naar Amsterdam gegaan. ( is ong. een half uurtje met de trein)
We hadden geluk dat net voor ons hotel een treinstation was. Ten eerste kan je enkel je ticket betalen via automaten, waar het al misliep. Ofwel betaal je met muntstukken ofwel met je kaart en zo via je PIN.
Maar voor een ticket van €9.40 hadden we niet genoeg muntstukken en de PIN werkt enkel voor nederlandse kaarten. Dus onze PIN werkte niet x__x
Daardoor hadden we al een trein gemist. We vroegen dan aan 2 oudere dames of zij voor ons allen kon betalen en we gaven het hun dan cash terug.

Waarom wouden we donderdag naar Amsterdam? omdat de winkels dan tot 21.00u open zijn! eer we er waren was algauw 20.15 dus zoveel hebben we er niet aan gehad. Eerst en vooral hebben we de M.A.C PRO store bezocht (want die hebben meer producten dan deze in Knokke, want we zijn een free standing store)
Ik heb dus een pigment & mixing medium gekocht.
Op dat moment werkte er een gast & een freelancer.

Er werd sushi & Mc Donalds gegeten en nog rap een paar accesories geshopt (want : MAC is BLACK)

Onze eerste dag training hoorden we niks anders dan vuvuzela's (want ja hoor, Nederland speelde net voor het WK 2010) Dus dit was best s t o r e n d , haha.


Wat vinden jullie van mijn M.A.C Juwel ??
Photobucket

4 opmerkingen:

Liselot zei

Oeh i like your Mac ketting en adorable shades.

x

Rokprinses zei

thank you :) Well .. because I work for M.A.C we have to wear this necklace :)

I'm already addicted to it

sus en wis zei

Wow, dat zag er precies leuk uit!
Dat tweede meisje van rechts heeft denk ik vroeger nog bij Shu Uemura gewerkt als ik me niet vergis. ;-)

Rokprinses zei

@ eva's beautyblog : das juist.. zij heeft daar nog gewerkt! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be