Pagina's

vrijdag 4 juni 2010

M.A.C in Knokke

M.A.C-fans onder jullie die in West-Vlaanderen wonen en het jammer genoeg moeten doen met hun store in Gent, Brussel of Antwerpen kan ik nu gelukkig prijzen want .. ook M.A.C komt naar ons!
Op 1 juli 2010 opent M.A.C haar deuren in de Kustlaan te Knokke. Huray!
Zelf ondervond ik deze last ook want in how many time geraak ik naar die grote steden?! Zelden dus.
Dus nu zijn er geen excusen meer om dat ene lipglossje of oogschaduw te kopen.

Ik werk dus elk weekend in mei & juni waar ik in de zomer als jobstudent tewerk ga :-) Er kwam een vriendin langs die me wist te vertellen dat ze mensen zochten voor de nieuwe store in Knokke.
Hierbij hadden ze een retail manager & een make-up artist nodig.
Zo heb ik mijn CV ondertussen gemaakt + een foto van mezelf en doorgemaild.
Nog geen half uurtje later kreeg ik telefoon met een paar vragen en een afspraak voor sollicitatie.
Dat gesprek was dus gisteren in de M.A.C-store te Gent.
Ik was best wel zenuwachtig, maar dan om verschillende redenen.
1. het was m'n eerste sollicitatiegesprek & M.A.C is niet zomaar "iets" he?! néénéé,  dat is meer dan zomaar IETS :D
Ik vond dat het gesprek heel goed meeviel. Ze was enorm vriendelijk en stelde me gerust. Vroeg vragen waar ik (veronderstel ik) heel goed heb op geantwoord.
En daarom belde ze Luna, die zorgt voor de opleiding/tips&tricks/ ... of ik vrijdag(vandaag dus) geen demo kon geven. Dit was dus wel in hun store te Brussel !!
Je kan het je wel gaan voorstellen .. ik, brussel is no good match at all.
Met de trein tot aan Brussel Zuid was een makkie, maar dan die metro? Oh god, gesukkelt en gedaan ben ik er toch geraakt. (wel een uur op voorhand, dus heb nog wat in de buurt van Louiza rondgewandeld)

De buurt is een echte aanrader voor als je van een overvolle portemonnee wilt verlost geraken ;-)
van Bvlgari, Hermes, Dior, Chanel tot Giorgio Armani, Guess, Ralph Lauren, Delvaux , ... noem maar op!

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Nuja, ik heb vandaag een Demo gedaan en nog eens moeten aantonen/vertellen waarom ik voor hun wil werken en als ik niet aanvaard wordt, wat ze dan precies missen.
In de loop van volgende week wordt ik op de hoogte gehouden en ik HOOP ZOOOO dat ik er mag beginnen.
Zoja, dan wordt ik binnen 2 weken op opleiding gestuurd voor 5 dagen in Amsterdam. Dan worden we "gedropt" in een hotel.
Zo zullen we moeten klaargestoomd zijn tegen 1 juli, de opening in knokke !
En zo kan ik met deze blog heel wat meer reviews, tutorials en uitleg geven over de M.A.C-producten.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be