Pagina's

vrijdag 4 juni 2010

Green nailpolish

Deze zomer komen heel wat leuke kleurtjes opdagen bij de nagellakken.
Je kan het zo gek nog niet bedenken, geel, paars, (licht)blauw, groen, ...
Wel, in het begin vond ik het zooo raar een groen/lichtblauwe nagellak aan te zien, maar ..
de verleiding was te groot toen ik de Hema binnenliep en de nieuwe ''collectie" van nailpolishes zag staan! Eigenlijk waren ze helemaal nog niet mis!
Ik heb nr 82 gekocht. De andere kleuren wacht ik nog even mee ;-)
Photobucket

Photobucket

Deze foto's zijn uiteraard gelakt op mijn (nog maar net opnieuw-gelegde gelnagels) en was wat inspiratieloos en dus heb ik dit kleurtje erin verwerkt (miniem):
Photobucket


Wat vinden jullie van dit opgewekt kleurtje/ what do you think of this colour ?

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be