Pagina's

donderdag 15 juli 2010

Mcfly in Belgium

Toen ik dagelijks m'n facebook alsook twitter check las ik plots dat mcfly in Frankrijk was. Ik had erop gereageerd "wanneer ze eens naar Belgiƫ kwamen" Nog geen half uur later meldden ze dat ze in Belgiƫ waren !
Ik was helemaal doorgeslagen! Ik kon zo de hele buurt bij elkaar tieren als ik wou. Een vriendin van ik, die alsook een Mcfly-fan is had dit niet gelezen en ik vertelde het haar via msn. Ook zij ging door het lint.
Via via zijn we hun adres teweten gekomen en spraken we af met nog andere mcfly-fans ernaartoe te gaan.
Photobucket

Op donderdag  24 juni zijn we naar Brussel gegaan waar ze zich bevonden in een studio (blijkbaar 1 vd beste in heel europa).
Daar was een soort garage-inloop waar we in de schaduw konden zitten met voor ons: een hele hoge, zwarte poort. Hij ging automatisch open nadat hun code werd ingetikt. Telkens kwamen er vrouwen en heren binnen en buiten lopen. Wij telkens die adrenaline-stoot: "is het mcfly??"


De dag voor ons hadden ze blijkbaar 's avonds een concertje gegeven achter de poort en konden de fans meezingen, etc. (heb ik weer gemist, zeg)


PLOTS .. ging de deur open en wie kwam er daar? Danny Jones & Dougie Poynter. Ik geloof dat het half 1 was. Danny zei dat hij in zijn "pyjamas" was en ze gingen even naar de winkel en kamen zo terug.
Mcfly mag van geluk spreken dat wij, Belgische fans, heel rustig zijn en hun niet achtervolgen,.. in tegenstelling tot andere landen..
Photobucket
Ze kwamen terug en Danny zei dat ze hun eerst gingen omkleden en dat ze binnen een minuutje terug gingen komen.
Wel, .. Danny heeft ons goed liggen gehad want die ene minuut heeft ons de hele dag geduurd! Tot 9 uur 's avonds hebben we daar gezeten en geen enkele Danny, noch Dougie, noch Harry gezien.
Tom was die dag vroeg vertrokken voor een meeting in Londen, en arriveerde terug rond 8u 's avonds met de taxi! Gelukkig hebben we dan toch 1 wat langer gezien dan 5 min.
Photobucket
Ook nam Tom Fletcher de tijd (ook al was hij moe van vlucht naar londen & terug) om foto's te nemen, en een korte babbel met iedereen.


Photobucket
Ik bracht mijn T-shirt mee van Mcfly van: "stargirl" die ik 3 jaar geleden heb gekocht toen ik naar hun concert in London, Wembley arena ging.
Ook Tom zei dat hij de anderen eens naar buiten ging sturen maar niets of niemand kwam.

Ik was een beetje teleurgesteld omdat ik de anderen niet langer heb gezien en mee op de foto en iets kunnen zeggen ! Maar we moesten ons haastten om onze laatste trein te nemen.

De volgende zijn we teruggegaan.
Dit ging niet vooraf met verveling en het lange wachten.

Photobucket

Lien had UNO meegebracht en iemand anders haar gitaar zodat we wat mcfly-liedjes konden zingen.
Het was rond 4u in de middag en ik ging toen vroeger naar huis & had alweer de moet laten vallen. Iemand gluurde door de poort en zag Dougie en Harry afkomen! Dus begonnen we het liedje "It's all about you" superhard te zingen en ze kwamen daar!

Photobucket

Dougie gaf tekens dat we verder moesten zingen. Toen we plots stopten hadden we precies niet door dat we hun tot onze beschikking hadden! Plots sprong iedereen recht en besprong hun met fototoestellen, cd's, ...

Ook na een tijdje kwam Danny hun vergezellen en was de groep compleet.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ook mijn foto's werden compleet!

Photobucket

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be