Pagina's

donderdag 15 juli 2010

Update #03

Hey iedereen. Alweer een heel tijdje geleden. Wel, door wat omstandigheden heb ik even de moed niet meer gehad om mijn blog te updaten. Sorry hiervoor.
Ivm met MAC ga ik je niet veel vertellen, maar momenteel wordt ik als freelancer ingeschakeld en krijg ik ten laatste in december mijn vast contract terug.

Momenteel werk ik waar ik van plan was m'n vakantiejob te gaan doen. Dus t.e.m. september kan ik daar blijven en ben hen daar erg dankbaar voor.
Heb daar een tijdje geleden een mooi (t-shirt-achtige) topje gekocht van Marlies Dekkers ! En met dat dit een outlet is, kostte het me maar €5 . Heb er een paar van gekocht ,zodat ik deze zelf kan kleuren.

(in 1 van de volgende posts zal je het wit topje wel zien & waarschijnlijk meteen herkennen)

Ook heb ik Mcfly (waar ik een enorme fan van ben) in het echt tegengekomen. Ze waren hier in België voor een week, en kwamen voor opnames voor hun nieuwe cd! Ben voor 2 volle dagen naar Brussel geweest, in de hoop hun te zien. (post volgt nog)

Ook is mijn 3-daagse naar Londen geboekt en het is van 31juli tot 2 augustus. De dag erachter, 3 augustus, zijn mijn vriend en ik 3 jaar samen ! Ik ben volop ideeën aan het oppikken wat we kunnen doen of hem geven (maar ik kan niks verklappen want hij leest af en toe mijn blog ook ;-) )

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be