Pagina's

vrijdag 13 augustus 2010

Car & The exam Part 1

De laatste week ben ik heel wat bezig met autorijden. Want na zo'n 2 jaar rijden met een voorlopig rijbewijs wordt het best wel eens tijd om voor mijn praktijk examen te gaan. Met heel wat zenuwen en stress kijk ik uit naar 17 augustus om 15.00u.
Dan ga ik mijn praktijk examen afleggen. Ik heb geen rijlessen gevolgd, ik wou heus wel een 6-tal uren volgen maar met tijdgebrek is het er niet van gekomen.
Ik ga ook mijn examen afleggen met mijn vertrouwde auto waar ik gek van ben. Hij is klein, makkelijk te parkeren, en springt mij meteen in het oog op parkings !
Het is helaas geen mini cooper (m'n droomauto) maar dat hoeft ook niet.


Photobucket


Photobucket
Het is een Peugeot 207, sport-editie. Van dit model vind je maar een aantal in België.
Het mooiste aan m'n auto vind ik de 2 uitlaten die driehoekig zijn gevormd en een kleine spoiler vanachteren.
Een klein nadeel : z'n profiel is lager dan een standaard-auto dus om ergens op te rijden (denk aan drempels of kuilen, ...) is wat moeilijker omdat je dan snel tegen je spoiler aanrijd.

Ik heb denk ik 50 - 50 % kans erdoor te zijn of juist niet. Iedereen zegt dat ik goed kan rijden en zelfs m'n mama (want zij is tenslotte m'n begeleider) maar omdat ik geen rijlessen heb gevolgd, kan misschien de doorslag geven.
Tenslotte is heel dit examengedoe één grote geldkwestie. Hoe meer geld je eraan verdoet, hoe rapper je erdoor bent.
Maar ik hoop zo hard dat ik er meteen doorben! Ik heb nu al 2 jaar gereden en denk dat ik toch al goed geïntegreerd ben in het verkeer ;-)

Thumbs up, please !
x

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be