Pagina's

maandag 23 augustus 2010

25 Questions

Op blog-land gaat deze "answer those 25 questions" de ronde. Nu had ik ook zin deze even in te vullen en het met jullie te delen.
Hier gaan we:

1. Heb je huisdieren?

Op het moment heb ik 2 hondjes (een maltezer & een chihuahua: Lucky en Tyson)
een poes: Minoes
een hamster: Speedy


2. Noem 3 dingen die in je buurt liggen.
-Myn blackberry
-Lipglass van MAC ; english accents
-Felrode nagellak van HEMA

3. Wat voor weer is het nu?
Donker met een sterrenhemel, maar best veel wind.
Btw, het is avond.
 4. Kan je autorijden? Ben je al gecrashed?
Ja! Heb sinds 20 augustus '10 mijn vast rijbewijs. Had 17aug mijn examen en was er meteen door (en dit zonder rijlessen, hihi)
en neen, ik ben gelukkig nog niet gecrashed


5. Om hoe laat ben je opgestaan vanmorgen?
Rond half 10 opgestaan.
 6. Wanneer heb je voor de laatste keer gedouched?
Gisterenavond


7. Welke film heb je voor het laatst gezien?

House of wax



8. Wat staat er in je laatst gekregen SMS?
"slaap lekker xxxxxxxx <3"


9. Welke ringtone heb je?
"now you're gone"




10. Ben je al in een ander land geweest?
Turkije, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Tsjechiƫ, Spanje, Benidorm, Tenerife, Mallorca, Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, en mijn eigen land, Belgiƫ natuurlijk.




11. Vind je sushi lekker?
Ja !




12. Waar koop je je eten, welke supermarkt?
Meestal Carrefour of Colruyt




13. Heb je ooit medicatie genomen om sneller in slaap te vallen?
Neen




14. Hoeveel broers/zussen heb je?
Geen enkele , ik ben namelijk enigkind ;-)




15. Heb je een gewone pc of een laptop?
Op mijn slaapkamer heb ik een vaste PC maar bezit ook een eigen laptop.




16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Volgende maand wordt ik 20




17. Draag je lenzen of een bril?
Geen van beide




18. Kleur je je haar?
Ja. Momenteel ben ik in mijn periode met Highlights (baliage)




19. Wat ga je vandaag nog doen?
Nog wat bloggen, de-maquilleren en slapen




20. Wanneer was de laatste keer dat je gehuild hebt?
Gisteren heel even toen ik het op m'n werk over m'n overleden 'bompa' had. want de 29ste augustus zal het alweer een jaar langer zijn dat hij ons heeft verlaten.




21. Wat is je favoriete pizza topping?
Onze zelfgemaakte pizza !




22. Wat vind je het lekkerst, hamburger of cheeseburger?
Geen van beide maar als ik moest kiezen .. dan de cheeseburger




23. Heb je ooit eens nachtje doorgedaan?
Zeker weten , haha !
24. Wat is je oogkleur?
Overheersend bruin. Maar hoe dichter je komt, hoe meer groen je erin ziet.


25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik vind van wel.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be