Pagina's

zondag 19 september 2010

17.09

Een goede avond !
Donderdag ben ik met een vriendin naar Antwerp City geweest op mijn vrije dag.
We hebben de hele stad gedaan tot aan het eind van de Meir. Ik had jullie al verteld dat River Island erbij is gekomen? Wel, deze heb ik bezocht en was een klein beetje ontgoocheld.
Ik ben in hun winkels geweest in Londen en die waren "huge" en de stijl was op dat moment onwijs leuk.
De high heels waren ondraagbaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in een rap tempo de winkel ben doorgecrosst met dat de winkel mijn mede-shopper haar ding niet was.
Ondertussen heb ik ein-de-lyk m'n uggs gekocht en het werd de middenslag van grootte in het basic bruin.
We hadden minder geluk met het weer want we hebben toch een regenvlaagje gehad.

Photobucket


Day 2;
Vrijdag zijn we terug met Romy en ook haar vriend Mike iets gaan drinken in de bowling hier in't stad. Het was zooo lang geleden dat we hem hebben gezien.
We hebben heel wat bijgekletst en ondertussen ook maar een paar setjes gepoold. Erna wouden de stoere jongens ook eens tegen de boksbal waardoor m'n vriend nu wel een hele bult heeft op z'n arm X__X (altijd dat stoer doen hé)
Daar hebben we ook wat foto's getrokken. Romy heeft 2 -vind ik zelf- erg leuke foto's getrokken van m'n vriend en mijzelf.

Photobucket

M'n vriend & oja, m'n nieuwe UGGS ;-)


Photobucket
Hier m'n vriend even poseren voor de foto ! We waren met de eerste set gewonnen geloof ik.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be