Pagina's

donderdag 16 september 2010

Dermalogica Clean Start kit

hallo !Ik had via een blog een review gelezen over de Clean start kit van Dermalogica. Dat dit hielp bij onzuiverheden, waar ik de laatste tijd ook last van krijg. Ik heb nooit een gave huid gehad en alles wat ik probeerde, werd nooit een goede oplossing.
Dus waarom niet dit proberen?
via skinproducts.nl heb ik mijn starterskit besteld. Zodra ze de overschrijving hadden ontvangen ging ik op de site teweten komen waar mijn pakje al was. Maar achter een week kreeg ik nog steeds geen info en werd ik wat ongerust.
Ik besloot een mail te sturen om te vragen of te betaling goed was toegekomen want je weet NOOIT via internet.
De volgende dag kreeg ik het via de post binnen ;-)

Photobucket
Telkens ik nieuwe dingen binnenkrijg vind ik dit altijd superspannend. Kon dus niet rap genoeg open ;-)
Binnenin zat een klein zakje waarbij de 5 productjes keurig waren verpakt.
Ook zatern er 2 kleine boekjes bij met uitleg over hun andere lijnen van Dermalogica.
Als extra'tje zaten er 3 staaltjes bij.

Photobucket
Dit laat ik jullie ook graag zien : not tested on animals. Ik vind dit een belangrijk puntje, niet dat ik voortdurend let op of het nu wel of niet is getest op dieren, maar ik doe mijn best !

Nu even de review van de producten zelf:
Photobucket
Dit is product 1 en 2. Het linkse gebruik je als facial wash. is een soort gel die met water tot een crêmige substantie wordt en gemakkelijk is om te reinigen. het 2de is een spray die je over je volledige gelaat sprayt en mooi laat intrekken. Ik doe dit met tokkel-bewegingen (altijd aangeleerd door school, oeps hihi)

Deze 2 moet je dagelijks gebruiken & enkel 's morgens.

Photobucket
Het eerste product is de scrub. Deze gebruik je 3-5x per week. het is een iets dikker product die je mooi verdeeld over je gelaat. Ik gebruik het nu enkel op de T-zone van m'n gelaat omdat het daar de meeste problemen vormt (en stiekem ook omdat ik net van reis kom dat ik niet al m'n bruin wegscrub van m'n gelaat ;-)  )
Het product laat je er voor 5- 7 minuten op en ga je met lauw water opschiumen en afnemen.

Het middelste product gebruik je enkel 's avonds voor het slapen. Het heeft een speciale geur maar zou ervoor zorgen dat "breakouts" afnemen, en daarom 's nachts de tijd heeft om z'n werking te doen.

Het rechtste product is je dagcrème die je 's morgens na het hele "ritueel" aanbrengt en heeft een SPF 15 (handig).


Ik gebruik de producten nu al voor 3 dagen en de geur is even wennen : citrus-achtig. Maar ik vind het wel fijne structuren.
Ik heb het gevoel dat de onzuiverheden zeker niet meer toenemen, en geleidelijk aan verminderen, maar voor een beter/slechter resultaat kan ik je wel binnen een tijd pas geven.


MVG, Nicky

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be