Pagina's

donderdag 16 september 2010

Action

Eergisteren ben ik nog eens een bezoekje gaan brengen aan de Action. Staat bekend om de goedkope prijzen van hun artikelen. Je hebt er merken maar ook merkloze producten die voor een pak minder geld evenveel "waarde" uitstraalt.
Dit heb ik even binnengehaald ;-)

Photobucket
ik heb 2 haarbandjes geshopt voor elke nog geen€0.89 , ook een bedelarmbandje voor ong. €1 en een heel leuk geprint sjaaltje waar ik meteen gebruik ging maken om aan m'n handtas te binden.

Photobucket
Ook de eyelashes geshopt. Ze waren voor deze 3 samen nog geen €0,90 ! ik heb ze nog niet uitgetest en weet dus ook niet of de lijm fantastisch is, maar toch zul je er hoogstwaarschijnlijk nooit zo spotgoedkoop vinden. En lijm kun je gemakkelijk appart kopen in een shop voor ook weinig geld.

Photobucket
Hier zie je dat het sjaaltje al handig van pas komt ;-)

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be