Pagina's

woensdag 29 september 2010

Photobucket

Photobucket
Je kent dit wel .. iedereen heeft altijd en op elk moment wel iets dat je verzameling wil uitbreiden ! Wel, ook ik heb er telkens last van.
Momenteel ben ik verliefd op de "oude schooltassen" . Ik vind ze heel leuk staan bij outfits en is iets anders dan de basic handtas/schoudertas- modellen.
Persoonlijk vind ik ze in het bruin nog meer vintage uit gaan zien maar zwart vind ik dan weer net iets stijlvoller.
Veel geld zou ik hier niet aan willen uitgeven want eerlijk gezegd wil ik wel een echte vintage aanschaffen maar met een betaalbare prijs, natuurlijk.

Photobucket

Deze 2 armbandjes zijn van Juicy Couture, maar toen ik in Londen was, hadden ze deze nog niet. Ik vin ze speciaal en zeker iets hebben. De keuze tussen de blauwe of de rode is erg moeilijk, want ik draag beide (zilver/goud)
Photobucket

Deze oorbellen is 1 van de zovelen die ik mooi vind. Je kan ze enkel via hun site bestellen, maar ik vind ze onwijs cute ! Ook deze versie in het blauw is prachtig.
Photobucket


Ik ben verzot op basic topje maar die bezet zijn met parels, kant, etc. Heel mooi te dragen met oud roze.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be