Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

Photobucket

Bij de kruidvat vond je nu heel wat leuke & aantrekkelijke acties die gestart zijn van vandaag maar gisteren in de kruidvat in mijn stad wel al te vinden was.


Photobucket
Als eerste hebben we de aantrekkelijke pc-muis. Ik vind de middelste en de 3de echt superleuk.
Ik was van plan er één aan te schaffen maar eigenlijk heb ik ook al 2 hele leuke.
die van mijn vaste pc is één van Hello Kitty en die van mijn laptop is een roze, bezet met roze steentjes.
Foto's volgen nog wel.


De tweede aanlokkelijkheid voor mij in de kruidvat waren deze:
Photobucket


En deze zijn de mijne ! ik heb de linkse Hello Kitty niet gekocht omdat ik die het minst mooie vond en er mooiere bestaan die hun geld waard zijn. Maar zelf nu zelf, 5€ voor dit formaat? Ga eens naar de Expo en hier betaal je algauw rond de €14 voor.

Photobucket

Eerlijk gezegd ben ik gewoon de tel kwijt hoeveel hello kitty knuffels ik al heb. Aan het hoofd van m'n bed staan ze allemaal netjes uitgestald. Waaronder ik er ook nog grotere heb en die staan wat verspreid :)

____

Ook bij zeeman zijn er acties. Ik las in het foldertje dat je ook online kan bekijken hier , dat topjes met spaghetti-bandjes 0,99€ kostten ! wel, ik ben gaan kijken en de stof/kwaliteit is niet het beste van het beste, maar het is te doen. En ik gebruik dit voornamelijk om onder iets te dragen. Als ik een broek draag met een riem en die bevat nikkel dan draag ik er een topje onder (want ik heb een nikkel-allergie).
Of bij een uitgesneden model laat ik soms een stukje van het topje tevoorschijn komen ;-)
dit zijn mijn 2 gekochte topjes !

Photobucket
(klik als je wilt vergroten)

Ik vond die roze wel leuker met het kanten boordje en dan die knopjes. Het staat ook leuker als je het ergens onderaan doet en dat stukje komt eruit.


______

Gisteren heb ik en m'n mama een dvd bekeken ; "1408" . Een meisje waarvan ik haar gelnagels doe die vertelde me dat dit nog een goede dvd was van de Bart Smit (actie: 5 voor €5 ofwel per stuk: €1,50)
Ik kwam niet aan 5 dvd's dus heb enkel deze gekocht.
Het is een zware "psychologische" film voor mijn brein, haha. Maar als je een beetje logisch nadenkt kan je wel raden waarom de situatie zo verloopt.


Photobucket

korte inhoud:
" Mike Enslin schrijft populaire boeken over geestverschijningen, maar in werkelijkheid gelooft hij er niet in. Tijdens zijn vele nachten in zogenaamde spookhuizen is hij nog nooit iets onverklaarbaars tegengekomen.

Nu is hij van plan de nacht door te brengen in kamer 1408 van het chique hotel Dolphin, waar het zou spoken. 1408 is een kwaadaardige kamer, volgens hotelmanager Gerald Olin (Samuel L. Jackson), ondanks Olin's waarschuwingen gaat Mike door met zijn plan. Maar hoe land houdt een scepticus het uit in een kamer waar 56 mensen onder raadselachtige omstandigheden zijn overleden? "






Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be