Pagina's

zaterdag 16 oktober 2010

Photobucket

Photobucket

Hierboven zie je al m'n gels (tot net voor de beurs, want ondertussen heb ik er alweer een paar bij). Ze zijn praktisch allemaal van IBD buiten 1 van astonishing nails en 4 van Jean Marin.
Ik probeerde ze wat op kleur te sorteren om ze zo presentabel te maken om m'n colorwheel.
Wat ik al heb ondervonden is dat de gels niet de specifieke kleur geven als staat vermeld, en ben daarin best al eens teleurgesteld geweest.
Dus ik ga aan de slag. Ik breng telkens 2 lagen kleur aan want dit gebeurt ook zo op de nagels om het kleur nog beter/feller te doen laten uitkomen.

Photobucket

Natuurlijk moeten ze in de UV-lamp om uit te harden.

Photobucket

En dit is het resultaat. Het onderste bruin is eigenlijk de nieuwe gellak die je kunt zien in m'n vorige post.
Aan de rechterkant heb je één waarvan je zou denken; dit is zwart. Maar toch is het geen zwart! Het is eigenlijk het donkerste bruin dat net niet neigt naar zwart. Eerlijk gezegd heb ik vele kleurtjes waarvan ik dacht: ah, die vind ik echt niet mooi waaronder die donkerkleurige, maar met hem nu eens te hebben uitgetest vind ik hem nog niet mis!
Het kleur dat vorig jaar in de herfst/winter veel succes had was het donkerste kleur links (de onderste). De 'port' heb ik vorig jaar aangeschaft metdat de firma waar ik ze altijd koop had gezegd dat dit het bestverkochte was en toen had zij ze ook op, en ik vond ze prachtig. Als je van dichtbij kon kijken zie je dat het een warm bordeaux kleur is.


Je kunt op de foto's klikken om ze te vergroten.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be