Pagina's

zaterdag 16 oktober 2010

Photobucket

Photobucket


et voila ! Ik ben Maandag naar de Estetika-beurs geweest in Brussel Expo. Deze beurs heb je telkens 2x op een jaar en dit was de herfst editie.
Ik heb uiteraard weer het één en ander aangekocht maar minder grote aankopen als vorig jaar (hotstone-set, massagetafel, etc)
Nu was het vooral gericht op m'n gelnagels.
Hieronder toon ik je allemaal wat voor m'n uitbreiding heeft gezorgd ;-)

Photobucket
foto 1: ik heb nu eens een andere lijm gekocht voor het plakken van m'n tips. Dit is nu met een borsteltje i.p.v. waar je op moet duwen want dit verstopt voortdurend en dan mag ik het weer openprikken of krijg ik het dopje er gewoon niet meer van !
Ook ligt er een blokje waar ik m'n penselen kan op leggen tijdens ik bezig ben, dan hoeven deze niet met gel op m'n tafel/handdoek gelegd te worden en als laatste (weeral strikjes) stickers die ik echt ongeloofelijk CUTE vond.

foto 2: Dit zijn 2 nieuwe penselen. De bovenste gebruik ik voor de 3D-gels waarbij je het effect kan bekomen van bloemen die je met acryl zou maken.
De onderste penseel gebruik ik voor met de propaints om bloemen als het ware te "schilderen". Ook kun je er de blaadjes van tekenen waarbij je 2 kleuren kan in vermengen.


Photobucket
foto 1&2: Dit is een nieuwe aanwinst: op de stand van professionails stonden ze dit te demonstreren en vond het natuurlijk geweldig. Ik heb ervoor de bijpassende penseel gekocht. Voorbeeldjes zal ik later wel nog eens posten (als ik het onder de knie krijg) Ik heb nu standaard 3 kleuren gekozen waarbij wit een must is en groen ook (voor de blaadjes). Het is een soort verf-structuur want het droogt op en je hoeft niet je UV-lamp voor te gebruiken.

foto 3: Ik heb je misschien al verteld over de gellaks van professionails? Hier ben ik wel een fan van :-) Want voor mensen die geen gelnagels willen maar wel een soort van 'langblijvende nagellak' zijn hier heel goed mee. Het is wel een gelstructuur en je moet ook wel de UV-lamp voor gebruiken maar het is blijvend, en heeft een hele hoge glans-effect.
Dit kleur is nu één van de wintercollectie en vond het zo'n mooi bruin dat hij mee naar huis mocht ;-)
(btw, het witte is dus van de 3D-gels waarvan ik even had op geoefend !


Photobucket
foto 1: Dit zijn gewoon standaard gels en liquids die ik nodig heb tijdens de normal-gelnail procedure. Waaronder een french white gel, een builder gel (doorzichtig), ultra seal en een dehydratatie olie en natuurlijk een paar nieuwe vijlen.

foto 2: het linkse is de massaga-crème die ik bij elke klant nog een korte handmassage mee geef. Het is de geur van lavendel en alle klanten zijn er tot nu toe zot van !
Het rechtse is mijn brush, - & nailcleanser. Ik kocht vroeger altijd die van IBD, maar heb deze ontdekt en scheelt héél wat in de portemonnee en is zelfs even goed !
Photobucket
Hierboven zie je 7 colorgels maar van een ander merk dan dat ik gewoon ben (IBD of Professionails)
Dit was van een duitse firma en het was ongeloofelijk goedkoop voor deze prachtige colorgels. Ik heb ze nog niet op voorbeeld maar dit komt binnenkort wel !

Photobucket

Hierboven zie je het standje met alle colorsgels naast elkaar! Niet alleen aan de linkerkant zijn kleurtjes, aan aan de rechterkant! Als ik kon, nam ik ze allemaal mee !

Photobucket
Hierboven zie je m'n aankopen van bij Konad. Je kon voor €20, 5 nailpolishes kopen speciaal voor de konad-nailart. Ik vroeg dus welke de meestverkochte kleuren waren en dit was het resultaat.
Ook heb ik een nieuwe stamp-set gekocht, want deze heb je ook voor kleinere motiefjes (het groene vlak). Wat ernaast staat vind ik superhandig! Hierin doe je nagellakremover en met behulp van je pompje bovenaan is het heel gemakkelijk om je watje nat te krijgen.


Photobucket
Hierboven is een nieuwe methode van "ontharen". Met het handstuk (onderste foto) plak je een patch aan dat is bijgeleverd en ga je over de huid 'wrijven'. Je mag hard genoeg duwen en zo verwijder je je haartjes. Toen ze het bij m'n mama toonden ging het zo perfect en waren ze weg, totdat ik thuis probeerde en toch erg veel moeite moest doen om ze weg te krijgen. Ernaast staat ook een soort van "wax" die je erna insmeert en zorgt voor voeding en dat je rapper bruint.


Photobucket
Ook de make-up standen niet te vergeten. Bij de Make-up Studio heb ik helaas niks gekocht metdat dit standje redelijk klein en smal was en natuurlijk volzat met pubers die hun make-up wouden bevoorraden. Hier heb ik wel spijt van maar ik heb met de vertegenwoordigster van West-Vlaanderen wat gesproken en ik kan dit nog altijd online via hun enigste verkooppunt doen.
foto 1 : een blush van Bys
foto 2: 2 nagellakken van Bys


Photobucket
foto 1 : 2 eyeliners van Bys. De zwarte heb ik al gebruikt en het geeft niet het pikzwarte af van wat ik verwacht van een eyeliner. Wat ik ermee doe? Ik breng mijn gewoonlijke eyeliner van Kryolan aan en doe hierboven deze aan (bevat blinkers en geeft dan een shiney effect)
foto 2: 2 lipglossjes van Bys. De bovenste staat heel mooi met een smokey-eye (uitgetest) en de onderste is zeer zacht van kleur.

Photobucket
Dit zijn 2 foto's van aan de 'make-up studio' waar het duwen en trekken was om aan de standjes te komen of eyeshadows uit te testen. Erg jammer dus!


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be