Pagina's

dinsdag 26 oktober 2010

Photobucket

Ondertussen heb je wel al eens hier en daar een foto gezien van gelnagels die ik doe maar eigenlijk nooit een foto vanop het moment dat ze naar mij komen om te laten bijwerken.
Vandaag had ik een meisje van m'n vorig werk die ook voor haar nagels komt. De "uitgroei" waarover je het altijd hebt als ze opnieuw komen is niet zo groot als bij sommige anderen.


Photobucket
Hoe komt het nu dat de ene persoon achter een week al veel meer uitgroei heeft dan een ander?
Wel, bij de ene groeien de nagels sneller dan bij anderen. Daar kan je helaas niks aandoen, en is voor sommigen, die snelgroeiende nagels hebben, misschien wat nadeliger om gelnagels te onderhouden. (denk maar eens aan geldkwestie ; je moet rapper terugkomen om ze te laten bijwerken)

De ene vind het héél erg om (ook al is het een kleine ) uitgroei te hebben, en komt soms na 2 weken al terug. Bij de ander stoort het minder en komt pas achter (meest van toepassing) na 4-5 weken terug.
Mijn mama kan ong 6 weken met haar gelnagels want haar nagels groeien echt traag!


Hier zie je het eindresultaat na de bijwerking ;

Photobucket

Deze meid houdt niet enkel van simpele french, maar had m'n nieuwe kleurtjes gezien die ik had gekocht op de estetika-beurs en vond dit echt een heel leuk kleurtje (en ik ook trouwens)
Ze wou deze als french, en een konad-figuur ;spetters.


Ik had nog nooit gels van dit merk gekocht en moet zeggen: ik ben er héél tevreden mee. Wat ik heb met colorgels is dat, als ik french moet leggen ze heel gemakkelijk uitlopen, dus daarom moet ik ze in 2 dunne laagjes leggen, en dan heb ik nog kans dat de smile-lijn niet 100% rond is.
Bij deze dekt het kleur onmiddelijk, het kleur dat je nu ziet is in 1 laag gelegd. Ook loopt de gel niet uit, want heb geen 2de laag gebruikt en de smile-lijn is zo goed als perfect :)

De 'spetter' is met een konad-nagellak, het is geen zwart maar wel een antraciete kleur :)


2 opmerkingen:

Maaike (Honestbeauty) zei

Bij mij groeit het echt enorm snel! Ik kan dat financieel niet aan om gelnagels te hebben zoals mijn nagels snel groeien :O

Rokprinses zei

@Maaike, Dat ligt uiteraard van persoon tot persoon. Mijn nagels groeien ook ietwat sneller dan mijn gemiddelde klanten :) Kan je helaas niks aan doen en het is inderdaad wat kostelijk.
Als je kijkt naar de meeste instituten, vragen die enorm veel geld.
Voor een nieuwe set betaal je alvast rond de ca. €75

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be