Pagina's

donderdag 4 november 2010

Photobucket

Photobucket
(click to enlarge)


Ik ben net terug thuis gearriveerd na een avondje te spenderen in de free standing store van MAC in Knokke. Ook hier was de preview night van ' a tartan tale' georganiseerd. Samen met Marina zijn we ook maar eens kijkje gaan nemen.

Rond 18.00u waren we gearriveerd, net het uur wanneer de preview night begon. We werden onmiddelijk onthaald door 2 jongens die ons cocktails & hapjes aanboden. De drank heb ik helaas moeten weigeren want ik was BOB. Ik heb het dus maar met fruitsap gered :)
De hapjes waren 'speciaal' want als eerste kreeg ik een hapje met een soort geitenkaas die best wel straf doorsmaakte. Het lekkerste was ''schotse keek met een laagje chocolade eroverheen".
Telkens ik de M.A.C store binnenga doet het me wel iets als ik m'n 'ex-collega's' aan het werk zie. Maar het zijn schatten, want zodra ik binnen kwam begonnen ze wat te praten.
Nouchka, onze MUA kondigde plots aan dat het model de winkel ging betreden. Ik had uiteraard al een paar foto's gezien op andere blogs en had dus al zowat een idee.
Ik vond het een prachtig model, voortdurend glimlachend (en gemeend, totaal niet overdreven of fake). Wat me het meeste opviel waren haar opgemaakte lippen. 1 woord = W A U W

Ik post morgen een bericht met de foto's die we hebben gemaakt van de nieuwe collectie (deel 1) en wat sfeerfoto's.
Ook de foto's van mijn gekochte producten zal ik hier ook even met jullie showen ;-)

Liefs, Nicky

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be