Pagina's

donderdag 2 december 2010

Photobucket

Photobucketnéé néé, niet meteen panikeren of vreemde gedachten krijgen. (Ik moet eerlijk bekennen, ik had dit ook toen ik dit te lezen kreeg)
Zowieso als we 'heels' horen denken we aan pumps, stiletto's, toch? wel .. laat ons zeggen dat de hielen van onze killers even wat worden opgevrolijkt.
Dit is een heel leuk idee om naar een party te gaan en je hebt zoals de meeste vrouwen 'nothing-to-wear', bij deze kan je je pumps 'pimpen' met deze .. wel heel bijzondere manier.



Photobucket
inderdaad, dit moet dus de heel condoms voorstellen. Dit kan erg leuk staan als je een simply black dress draagt ofwel ook iets waar deze print is in verwerkt.




Photobucket
Dit zou ik persoonlijk heel mooie gevonden hebben, alleen mocht voor mij die paarse strik weggelaten worden en vervangen worden door een strik van kant net zoals de hiel. Tegenwoordig heb je veel dingen die worden verwerkt met kant.




Photobucket
Wat ik vind is dat, als je zoiets draagt, je natuurlijk de aandacht vestigt naar je pumps (en tegelijkertijd ook naar je voeten)

- Werk dan ook aan verzorgde voeten voor een totaalpakket. Zijn ze wat schilferig (te droog) gebruik dan een goede vochtinbrengende crème en een extra tip is een opwarmende crème. Want als je naar buiten kijkt is het weer niet helemaal wat het zou moeten zijn en is het by the way IJSKOUD !

- Heb je peeptoes, zorg dan voor mooi gelakte nagels( niet afgebladerd) en best in een bijpassende tint van de outfit.





PhotobucketAllemaal goed en wel, maar er rest ons nog een vraag : "hoe kan dit in hemelsnaam aan de hak blijven?"
wel, ook de site is voorzien van een "how-to" foto. Je schuift eerst en vooral het hoesje over de hak en bovenaan bevind zich een elastiek. Deze wordt over het hielstuk geschoven en nu is de bedoeling dat je daarop je voet zet (kortom: het elastiek zit onder je voet ).

Ik denk dat dit de simpelste manier is om ervoor te zorgen dat je -wat het nu is geworden- sierlijke hak de hele dag blijft zitten.
Of je ermee in de regen of sneeuw moet mee gaan lopen zou ik niet doen want tenslotte is het van stof en kan het vlekken nalaten.

de vraag of ik het zelf zou kopen? Misschien .. Bij een speciale gelegenheid zou ik dit wel durven, jammer dat het enkel te bestellen is via internet en dat je dus de verzendkosten moet mee-rekenen en ik zou wachten op de volgende collectie, iets dat me 100% aanstaat.


Geïnteresseerd? ga naar de website

Zou jij hiermee durven rondlopen?



1 opmerking:

Gaby de Modacapital zei

amazing shoes!!!
I love all!
:)
Kisses!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be