Pagina's

zondag 16 januari 2011

Photobucket

Photobucket

Ik weet het, ik ben er wat laat mee met het posten van deze nagels maar misschien is het een idee voor volgend jaar dan?!
Het doet me denken aan zo'n typische lolli met rood-witte strepen :)
Nagels om in te bijten dus.

Voor mezelf heb ik het ook bij rood gehouden, alleen is er nog wat zwart, zilver en grijs bij gekomen.
Ik zocht iets dat bij m'n kleed pastte want ik droeg een rood-zwart kleed.

Photobucket

Dit zijn ze dan maar geworden. Ik wist totaal niet wat te doen en het is dus een mengeling geworden van verschillende dingen. Ik heb er wel heel wat positieve reacties op gekregen en als ik aan de kassa sta op m'n werk zie ik ook heel wat mensen die hun ogen niet van m'n nagels kunnen houden.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be