Pagina's

woensdag 26 mei 2010

Straightener & Shoulderbag

Jarenlang ben ik trouw aan CHI. En nooit zal ik er een slecht woord over zeggen want dit is als het ware een god voor mij :-)
Nooit laat ze me in de steek, en nooit zal ze m'n haar verpesten (tenzij het aan mij ligt, haha).
Inderdaad; mijn stijltang.
Misschien klinkt dit wat overweldigend en teveel lof maar ik gebruik al meer dan 5 jaar mijn stijltang van CHI en nog nooit heb ik klachten gehad. Ik ben er als het ware verzot op!
Overal waar ik heen ga neem ik hem mee (op reis of langer dan 2 dagen). Het zou nog maar moeten regenen of m'n haar zit tegen en thank god, is mijn CHI mee.
Sinds maandag zal mijn huidige stijltang het leven moeten delen met een ietwat flowerpowerige stijltang.
Iedereen kent hoogstwaarschijnlijk de kappersindustrie van "Kreatos"? wel, dit jaar bestaan ze al 25 jaar!
En hiermee wouden ze een stunt inlassen. Hun stijltangen die ze gebruiken staken ze in een nieuw jasje en wilden dit op de markt brengen. En met groot succes!
Maandag ging ik naar de markt in mijn stad waar ik al in sinds jaren niet meer heen ga/kan. Er stond een standje waar ze de stijltangen van Kreatos verkochten. De prijs was ook ongelovelijk goedkoop! Als je weet dat ik voor mijn professionele stijltand van CHI €200 heb betaald en dit tegen €30 voor de stijltang van Kreatos ??!!
Ik weet zowieso dat geen enkel merk opkan tegen de CHI maar ik zal mijn nieuwe enkel gebruiken voor er krullen mee te maken.
Van nature heb ik krullen maar die vind ik afschuwelijk (wat typisch is; mijn omgeving vind ze mooi). Maar iemand die krullen heeft wil stijl haar, en omgekeerd.
Maar dus de krullen die je kunt bereiken met een stijltang zijn ongelovelijk mooi!
voorbeeld:
PhotobucketPhotobucket

En dit is mijn resultaat (Het is wel de eerste keer dat ik het doe dus het is nog wat zoeken en doen ;-) )
Photobucket
Ik vraag me telkens af (zie foto van Ashley T.) hoe stevig de krullen blijven. Als ik nog maar in de wind loop geraakt het al lichtjes uit model, hoeveel haarlak ik ook maar mag gebruiken. Gebruikt ze wax? wel, dit ga ik de volgende keer gebruiken. En ik denk dat haar krullen wat dikker uitkomen omdat haar haar ook wat korter is. Bij mij kan het zijn omdat ik langer haar heb en dus wat doorzakt.

Met mijn CHI kon ik amper/moeilijk dit effect bekomen want - omdat mijn stijltang al 5 jaar oud is en dus een ouder model  - geeft hij geen warmte af aan de buiten kant, en is hij omringt door (het lijkt op) vloer/vlies.
Photobucket
Dit is mijn vertrouwde CHI Turbo die voor mij al 5 jaar dienst doet :D

Photobucket
Photobucket
En dit is de nieuwe stijltang van Kreatos die mijn haar zal voorzien van grootse krullen ;-)

__________________

Btw, op de markt heb ik ook deze mooie schoudertas tegengekomen! Het is handig voor als je uitstappen doet waarbij je niet veel nodig hebt en als het druk is (minder kans dat ze in je handtas kunnen).

Foto:
Photobucket

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be