Pagina's

maandag 7 juni 2010

M.A.C Knokke

Hallo iedereen ! Ik wil dit even kwijt. eerlijk gezegd, ik MOET dit even kwijt!!
Ik heb jullie verteld dat ik ben gaan solliciteren bij M.A.C Cosmetics en ze gingen mij deze week op de hoogte brengen. Wel, ... zo'n uur geleden werd ik opgebeld en ze vroeg hoe ik het stelde op mijn Demo in Brussel. Daarna vertelde ze me dat ze me een goede kandidate vond voor de M.A.C-store in Knokke! Oh, wat kon ik het wel uitschreeuwen van blijheid.
Volgende week moet ik op opleiding voor een week in Amsterdam, samen met mijn teamgenoten en anderen die nog maar een maand zijn gestart. Daar zullen we waarschijnlijk heel wat zien en worden klaargestoomd voor de big opening op 1 juli 2010 in Knokke.

Ik wil hiermee even iemand bedanken, want moest ze het me nooit verteld hebben, had ik nooit mijn cv kunnen doorsturen en nooit kunnen gaan solliciteren. En was ik nu ook niet geselecteerd !
Bedankt Marina, echt waar! :D

Deze week mag ik mijn contract gaan tekenen (inderdaad, weer in Brussel) en krijg ik een mail met alle nodig informatie dat ik nodig heb voor de opleiding van volgende week.
Ik ben zooo benieuwd! Er is al heel wat stress van de schouders gevallen maar toch heb ik het nog steeds wat :) Ik heb het precies nog niet helemaal door dat ik binnen ong. een 3-tal weken al in de winkel sta !

Lots of love, Nicky

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be