Pagina's

zaterdag 16 oktober 2010

Photobucket

Even rondgetoerd in Oostende en toen zijn we vlug eens in de Yves Rocher geweest. Ze gaan langzamerhand allemaal weg van in mijn buurt. Praktisch alles was aan -30%, -40% of aan -50% !
Het enige wat ik heb gekocht is dit verfrissende gel voor de voeten. Ik had ooit eens eentje gekocht en dit deed telkens zo'n deugd na een dagje gewerkt te hebben.

Photobucket
Ook heb ik me laten verleiden door deze zwarte enkellaarsjes. Ik vond ze erg leuk omdat er achteraan een flap is omgedraaid en wat nonchalant, maar toch stijlvol gaat ogen. Ze hadden hem ook nog in grijs maar metdat ik al pumps heb in het grijs heb ik toch maar voor de zwarte versie gekozen.

Photobucket

Bij deze heb ik ook een soort lange trui-achtig topje gekocht, waaronder ik een legging kan dragen en centreren met een lossere riem EN in de h&m vond ik dit topje die op een paspop stond erg aantrekkelijk ! ik keek tussen de rekken en had nog eens het geluk dat het afgeprijsd was naar €7. Ik had onlangs een open pull gekocht van de Zara en zocht daar nog een t-shirt/topje voor en tadaa : found it .
Photobucket







Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Copyrighted by Mariposax3 2009-2010
Contact me : mariposax3@live.be